14.dan: Odhod domov

Nebo je jokalo za nami

Dva tedna smo pridno delali in se učili novih veščin v laboratoriju, popoldneve pa smo preživljali v muzejih, cerkvah, parkih, vrtovih... Dnevno smo prehodili 15 km in tako skrbeli še za svoje telesno zdravje in kondicijo.
Zadnji dan smo si zjutraj privoščili daljši počitek. Ob enajstih smo morali zapustiti sobe,  prtljago smo pustili v hostlu in prosto uro porabili za ponovni obisk centralne tržnice. Tam smo nakupili še zadnje dobrote ter se ob 12 uri odpravili na metro. Maj, ki ga je v preteklih dveh tednih redno uporabljal, nam je pokazal pot. Po 20 minutni vožnji smo izstopili na letališču. Ob 14.50 je naše letalo pet minut prezgodaj vzletelo. Pod nami težki oblaki, nad nami modro nebo. Kratka  vožnja je hitro minila. V Madridu smo na letalo čakali kar 4 ure, zato smo si vmes, glede na visoko ceno, privoščili majhen obrok.  Z rahlo zamudo smo zapustili španska tla in poleteli proti Benetkam. V zraku nas je premagala utrujenost, zato nas je večina spala. Ob 23.00 smo varno pristali v Benetkah, kjer nas je že čakal ustrežljiv voznik podjetja GoOpti, ki nam je sredi noči izpolnjeval želje glede našega izstopanja iz minibusa.
Bilo je lepo in poučno.

Prijazen gospod se je ponudil, da nas fotografira, a mu to ni šlo najbolje od rok